FORUM Opvoeding

Opvoeding

Y
Yannick 05/11/2005 14:18

Ouders: Resultaat

Ben jij tevreden over het huidige resultaat van je opvoedingswijze? (Leg uit)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
Katrien 08/11/2005 15:48
Ja ik ben tevreden over het "opvoedingsbeleid" van mijn ouders. Vroeger, zo in mijn pubertijd, had ik er wat problemen mee dat ik niet lang mocht uitgaan en dat ik ook niet altijd bij een vriendin mocht blijven slapen, maar nu begrijp ik dat wel allemaal. Ook met het feit dat onze opvoeding katholiek was, daar heb ik wel wat moeite mee gehad. Vroeger moestten we elke week naar een misviering gaan, tegen onze zin. Nu is dat al verandert natuurlijk, we gaan nog enkel bij de feestdagen. Dat zou ik later al zeker niet doen bij mijn opvoeding, mijn kinderen "verplichten" om elke week naar de kerk te gaan. Voor de rest ben ik zeer tevreden met mijn opvoeding. Met dank een moeke en vake natuurlijk

E
Ellen 08/11/2005 21:16
Ja eigenlijk wel. Soms heb ik het idee dat ik teveel moet doen thuis maar ik denk dat ik later ook wel wat hulp kan gebruiken. Zeker als je met veel bent thuis. Ik vind wel dat we alle vier goed opgevoed zijn; m'n ouders laten je duidelijk zien wat wel en niet mag om dat zo maar even te zeggen, maar tegelijkertijd geven ze je ook best veel vrijheid!

N
naomi 13/11/2005 15:21
ik ben grotendeels wel tevreden met mijn opvoeding ,en omdat ik de jongste ben mag ik meer dan de andere dat is wel leuk.

maar ik vind dat ik meer mag uitgaan en zo al veel meer weggaan en alcohol mag drinken want momenteel mag ik dat nog niet zo veel dus als dat anders zou zijn dan zou ik helemaal content zijn.

M
mieke 22/11/2005 12:17
Ik ben niet tevreden met met mijn opvoeding, ik vind dat ik veel te weinig mag van mijn ouders.

Ik vind het echt onredelijk dat ik nog niet mag uitgaan, iedereen van mijn leeftijd(15) mag dat al wel!

T
Toon 22/11/2005 12:24
Ik vind dat ik een goede opvoeding heb, ik ben wel vrij maar moet mij ook aan bepaalde regels houden. Soms probeer ik hieronder uit tekomen maar al bij al zijn ze misschien wel nodig.

J
jasmien 22/11/2005 12:30
jaja ik vind dat mijn ouders mij goed hebben opgevoed, ik denk dat ik dit later net hetzelfde zal proberen te doen

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |