FORUM Opvoeding

Opvoeding

Y
Yannick 05/11/2005 14:22

Jongeren: Scheiding ouders

Indien je ouders gescheiden zijn: Had de scheiding invloed op je opvoeding? (Motiveer)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

N
naomi bogaerts 13/11/2005 15:18
omdat nathalieke mij had gevraagd om hier een paar reacties te zette zal ik hier maar eens iets plaatsen

ja als mijn ouders zouden gescheiden zijn dan zou ik zeker en vast een andere opvoeding hebben omdat ik dan altyd over en't weer zou gaan ,bv in het weekend bij de vader en in de week bij de moeder ,en van de een mag je veel andere dingen dan van de andere.ja en als ruzie met de ene hebt kan je altyd naar de andere gaan,dat zou wel handig zijn.

D
Dikkoppeke 22/11/2005 12:30
Hey, ik ken jongeren waarvan de ouders gescheiden zijn, of zelfs waarvan de kinderen de vader nooit gekend hebben, dit is supernegatief voor de kinderen. De kinderen die ik in gedachte heb zijn super agressief en vragen altijd om aandacht, ze zijn ook relatief slim (raar?), en weten veel over 'seks' enzo (van moeder gehoord waarschijnlijk, of gezien...) en dat vertellen ze dan aan andere kinderen, die dan niet echt weten waar het overgaat...

Ik denk dat scheidingen ALTIJD negatief uitkomen voor de kinderen...

T
Toon 22/11/2005 12:32
ik denk dat het moeilijk is wanneer je ouders gescheiden zijn, want naar wie moet je nu luisteren als er onenigheid is?

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |