FORUM Opvoeding

Opvoeding

Y
Yannick 10/11/2005 10:04

Jongeren: enig kind

Indien je enig kind bent: Denk je dat je meer verwend bent door je ouders dan in gezinnen met meerdere kinderen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
mieke 22/11/2005 12:20
ik ben de jongste thuis en mijn ouders zijn van het principe dat ik net zoveel mag als toen mijn 10jaar oudere zus zo oud was als ik.

Ik denk dat als ik enig kind geweest zou zijn dat ik wel mocht uitgaan. Net zoals mijn vrienden, maar door de stomme regel van dezeldfde wetten voor iedereen mag ik dit nu niet.

J
jasmien 22/11/2005 12:29
Nee ik denk van niet, ik ben enig kind thuis en vind dat ik eigenlijk toch nog niet zoveel mag. Mijn ouders zijn niet zo rijk als bij mijn vrienden dus meer kleren krijg ik ook niet dan zij.

S
Steven 22/11/2005 12:44
hangt er denk ik vanaf waarom je enig kind bent.

Als je enig kind bent, omdat je ouders bijvoorbeeld heel veel moeite hadden om jou te krijgen, denk ik dat je verwent bent omdat je ouders je dan nog meer koesteren dan anders.

Als je enig kind bent omdat je ouders dat beslist hebben, dat er maar 1 komt, dan denk ik niet dat je automatisch verwent bent.

L
lena 19/12/2005 14:26
ik was enig kind en khem nu 2stiefzussen en een stiefbroereke mar die komen mar om de 2 weken da slaagt wel tege want da kende elkander ni zo goe en zo.

enig kind zijn he voor en nadele ik krijg soms meer gedaan want ze vergelijke ni mar ge wrdt ok wel overbeschermt op somige momente ge zij hun enige dochter en zo en ze eisen ok wl veel!!

allaz kussies iedereen [/quote]

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |